środa, 5 października 2016

Sprzedam lub zamienię pomadę, konturówkę do brwi w żelu INGLOT AMC 16

Cześć dziewczyny!


Nieśmiało piszę do Was z propozycją wymiany lub sprzedaży popularnej pomady do brwi od Inglota. Przez okrągły rok aż do zdenkowania opakowania, używałam pomady w kolorze nr 12. Pasowała idealnie, więc postanowiłam kupić następną. Niestety w innym salonie Pani dobitnie przekonywała mnie, że 16 będzie lepsza, choć ja gołym okiem widziałam, że będzie za ciemna. Niestety dałam się namówić, a teraz stoi nieużywana. Stosowałam przez przez tydzień może trochę dłużej, ale wyglądałam jak Breżniew. Kupiona i otworzona miesiąc temu. Jeżeli któraś z Was byłaby zainteresowana, to z miłą chęcią zamienię na jakiś kosmetyk, propozycję pozostawiam Wam lub sprzedam. O kontakt proszę w komenatarzach lub na e-mail atmwka@gmail.com


Pozdrawiam ;* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś. Chętnie zajrzę i do Ciebie ;-)