czwartek, 4 sierpnia 2016

OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA, KTÓRA NAWILŻA? | BANIA AGRAFII, DZIEGCIOWA MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA DO TWARZY

Z kosmetykami Babci Agrafii spotkałam się ponad 2 lata temu. Pamiętam jaki wtedy panował szał na rosyjskie kosmetyki. Nakupiłam jak wariatka produktów do pielęgnacji włosów i twarzy, ale tak naprawdę żaden z nich specjalnie mnie nie zachwycił. Od tamtej pory w mojej kosmetyczce nie zagościł żaden kosmetyk produkcji Perwoje Reshenie. Ostatnio jednak coraz częściej zdarzyło mi się przeczytać pozytywne recenzje na temat 100 ml maseczek do twarzy i korzystając z okazji, zakupiłam jedną z nich. Brzozowy dziegieć znany jest przede wszystkim z właściwości antyseptycznych, normalizujących, tonizujących i zwiększających elastyczność skóry. Jak sprawdził się na problematycznej skórze 20+? 


----- SKŁAD-----

Woda, rozpuszczalnik, masło shea, organiczny ekstrakt z szałwi lekarskiej, miód, sól rapa, dziegieć sosnowy, glinka biała,  emolient tłusty, olej z ogórecznika lekarskiego,  emolient tłusty, emulgator,  sls, guma ksantanowa, konserwant, konserwant, konserwant, zapach, regulator pH.

Unikam jak diabeł wody święconej wszystkiego, co ma w składzie masło shea. Jak się jednak okazuje, przy odpowiednim zestawieniu składników, jego właściwości komedogenne przy skórze trądzikowej mogą nie wystąpić. Skład maseczki bardzo przemyślany, zawiera wiele składników antybakteryjnych i tonizujących. Nie rozumiem za bardzo tylko po co aż 3 konserwanty.


----- DZIAŁANIE -----

Spodziewałam się maski przypominącej glinkę, którą ciągle trzeba zraszać. Okazało się, że produkt ma gęstą, lekko oleistą konsystencję, która dopiero po upływie 15 min zaczyna zasychać na twarzy. Zgodnie z zaleceniami producenta wystarczy 10 minut i już można zmywać, ja jednak wolę nieco wydłużyć ten moment i cierpliwie obserwować swoją twarz. Działanie maski okazało się zdumiewające - nie dość, że doskonale oczyszcza buzię to dodatkowo świetnie nawilża. Jak dotąd żaden produkt nie sprawił, aby moja twarz tuż po zmyciu tego produktu tak świetnie wyglądała! Ta maska zdecydowanie powinna nazywać się maseczką bankietową skierowaną na wielkie wyjścia.

Polecam i na pewno kupię ponownie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię długie komentarze - jeśli masz ochotę mi o czymś opowiedzieć, to wal śmiało - zawsze odpisuję i zaglądam również do Ciebie :)