sobota, 16 lipca 2016

ODKRYCIE KOSMETYCZNE ROKU - KOSMETYKI FIRMY ANIDA.

Anida to polska firma, będąca zarówno producentem kosmetycznym jak i produktów leczniczych. Ma własne zaplecze laboratoryjne oraz wszelkie niezbędne certyfikaty jakości a także zezwolenie Ministra Zdrowia na wytwarzanie produktów leczniczych. W swojej ofercie posiada 4 marki: Acerin, Medi Soft, Sora i najbardziej znaną Anida. Z pewnością wiele z Was miała przyjemność stosować słynny krem do rąk z woskiem pszczelim, który właśnie pochodzi z tej mało znanej krakowskiej manufaktury. Dziś chciałabym pokazać Wam nieco więcej ciekawych i godnych polecenia produktów, które mają znakomite składy, a kosztują niewiele. Ciekawe? 


ANIDA MEDI SOFT, NAWILŻAJĄCY KREMOWY BALSAM DO CIAŁA 

Ten balsam to po prostu hit. Pomimo kremowej konsystencji jest rzadki i szybko się wchłania, przy tym nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Świetnie łagodzi podrażnienia i długotrwale nawilża. Myślę, że to za sprawą bardzo dobrego składu. Na drugim miejscu znajdziemy glicerynę a na trzecim masło shea! Co więcej już ciut dalej jest mocznik, betaina, panthenololej arganowy, proteiny jedwabiu czy pszenicy. Żadnej parafiny ! I proszę, znajdźcie mi taki drugi kosmetyk w cenie ok. 11 zł. Myślę, że będzie ciężko. Powyższy balsam ma tylko jedną wadę - zapach. Nie jest najgorszy, nie do wytrzymania, ale.. bardzo staroświecki. Kojarzy mi się z Panią Walewską albo innym stricte babcinym kremem. Szkoda, bardzo dobry produkt ma tak oczywisty zapach.


Skład: Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Ethylhexyl Cocoate, Caprylic /Capric Triglyceride, Ceteareth–20 / And / Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol Urea, Glyceryl Stearate, Betaine, D-Panthenol, Dimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrolyzed Silk, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, Lysine, PCA, Lactic Acid, Sodium PCA, Diglycerin, Allantoin, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Imidazolidinyl Urea, Potassiumsorbate, DMDM Hydantoin, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hexyl Cinnamal


Oto jeden z tych produktów, który szczególnie zwrócił moją uwagę. Emulsja micelarna do mycia twarzy zalecany jest do mycia skóry delikatnej, wrażliwej oraz suchej. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie aby myć nim skórę tłustą i trądzikową, ponieważ nie zauważyłam, by sprzyjał zapychaniu porów. Jest bardzo delikatna, dzięki czemu nie przesusza ani nie podrażnia skóry. Jest bezzapachowa i szalenie wydajna. Już niewielka kropla wystarcza na całą twarz. Stosuję ją jako końcowy element oczyszczania. Skład produktu jest prosty jak budowa cepa - woda, gliceryna, alkohol cetylowy, kokoamidopropylobetaina, emulgator, emolient tłusty, ekstrakt z nagietka, glikol propylenowy, ekstrakt z aloesu, SLS i konserwant - KONIEC. Bardzo przypomina słynny Cetaphil tyle tylko, że kosztuje 8,50 zł. Ja mam tylko 30 ml próbkę, ale za te grosze możecie dostać pełnowymiarowe 300 ml opakowanie.



I jeszcze kilka produktów, które bardzo mi się spodobały to kremy do pielęgnacji stóp. Tutaj niestety moje ubolewanie, bo miałam jeszcze mniejsze próbki, a za prawdę powiadam Wam - warto! Jedne z lepszych kremów do stóp jakie miałam. Najlepsza okazała się maska-krem z 10% mocznikiem oraz antyperspirant w kremie do stóp, którego opakowanie gdzieś mi się straciło. Pełnowartościowe opakowanie 125 ml kosztuje ok. 11 zł.

Podsumowując, produkty firmy Anida bez względu na markę są tanie, mają dobre składy i w sumie z każdego byłam zadowolona. Poszukiwania pełnowartościowych opakowań rozpocznę od apteki. Pełną gamę produktów znajdziecie na stronie http://scananida.com.pl/

Dajcie znać, czy znacie produkty marki Anida i jaki polecacie najbardziej:) ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś. Chętnie zajrzę i do Ciebie ;-)