czwartek, 12 maja 2016

SPOTKANIE BLOGEREK W KRAKOWIE 8.05.16

Po długiej przerwie znowu wróciłam do blogowania. W minioną niedzielę miałam przyjemność uczestniczyć w kameralnym spotkaniu blogerek w  greckiej Tawernie Hellada w Krakowie. Lokal okazał się prosty, ale szalenie przyjemny. Bez zbędnych wygód i elegancji, ale utrzymany w dobrej stylistyce. Żeby tego było mało, jedzenie było w OGROMNYCH porcjach, które ledwie byłam w stanie skonsumować w całości.  W spotkaniu wzięło udział 9 dziewczyn łącznie ze mną, z czego osobiście znałam już 4 - Kasię, drugą Kasię,  Domnikę i Gosię. Poznałam natomiast Anię, Mariolę, Kornelię i Magdę.  Przemiłe dziewczyny!


Wspólny czas umiliła nam moja imienniczka Justyna, przedstawicielka firmy Korana. Bardzo miła i kompetentna osóbka, która w sposób nieoczywisty rozmawiała z nami na temat kosmetyków i poszczególnych składników w nich zawartych. W międzyczasie zdążyłam opylić jeszcze deser lodowy z polewą różaną. Nie obyło się także bez upominków, które każda z nas dokładnie obejrzała. Sponsorem spotkania były firmy:



zdjęcie z bloga Marioli http://zmalowanalala.blogspot.com/

Po skończonym klachaniu i pożegnaniu wszystkich dziewczyn wyruszyłam wraz z Magdą na dworzec autobusowy. Spojrzenia ludzi bezcenne { if u know what  i mean). Miło było znowu się spotkać i wymienić refleksje dotyczące blogowania. Nasunął mi się wówczas wniosek, że większość z nas, blogerek, kiedyś miała kryzys w blogowaniu, ale tylko prawdziwe i najwytrwalsze są nadal aktywne i nie straciły ochoty na dalsze wymienianie spostrzeżeń kosmetycznych i świadomym testowaniu kosmetyków.



Pozdrawiam,
J. :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś. Chętnie zajrzę i do Ciebie ;-)