czwartek, 5 maja 2016

ŁAGODNY ŻEL DO MYCIA TWARZY I CIAŁA ZA 4 ZŁ ? | EMULSJA HYPOALERGICZNA INTIMEA

Dawno, dawno temu w sieci pojawiło się głośno na temat mycia twarzy płynami do higieny intymnej. Wówczas zignorowałam tę przejściową modę i dalej kupowałam produkty przeznaczone wyłącznie do mycia twarzy. Sam w sobie, płyn do higieny intymnej / żel jak wiadomo, nie może to być byle jaki. Musi mieć dobry skład, aby zapewniać skuteczną ochronę śluzówki, nawilżać  i przede wszystkim myć. Mimo tych jakże podstawowych wymagań, niejednokrotnie zdarzyło mi się natrafić na produkt, który co najwyżej nadawał się do mycia stóp a nie okolic intymnych. Dziś opowiem Wam o moim ulubieńcu, którego od dawna kupuję zgodnie z jego przeznaczeniem, natomiast od jakiegoś czasu odnalazłam w nim drugie istotne powołanie - oczyszczanie twarzy. 



SKŁAD: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Betaine, Glycerin, Lactitol, Xylitol, Lacid Acid, Cameliia Sinensis Leaf Extract, Olea Europaea Leaf Extract, Panthenol, Styrene/Acrylates Copolymer, Parfum, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

WYJĄTKOWE ZASTOSOWANIE

Skład prosty jak budowa cepa. Znajdziemy w nim m.in. naturalne prebiotykinaturalną betainękwas mlekowy a także wyciąg z zielonej herbaty czy ekstrakt z liści oliwek. Substancją myjącą w tym produkcie jest Sodium Lauroyl Sarcosinate, który należy do grupy łagodnych detergentów. Zapomniałam także wspomnieć o dobroczynnym Panthenolu. Pewnego dnia stwierdziłam, że już naprawdę wszystko mi jedno i tak ta gęba wygląda ostatnio kiepsko, więc spróbuję umyć ją emulsją Intimea. Jak duże było moje zaskoczenie, gdy tuż po umyciu koloryt buzi był wyrównany, nie była podrażniona, a co najlepsze na drugi dzień już nie wyskoczyło tyle niespodzianek. No i tak sobie co wieczór myję nim twarz. Okazuje się, że bardzo dobrze domywa resztki makijażu i całkiem dobrze się pieni, ale bez przesady. Wydaje mi się, że działa tak korzystnie na skórę twarzy, zwłaszcza zanieczyszczonej przez obecność kwasu mlekowego, który działa rozjaśniająco, nawilżająco i zwężająco pory.



Podsumowując, jeśli macie odwagę - spróbujcie. Nie musi to być koniecznie ten żel, o którym piszę, ale każdy inny z dobrym składem, który korzystnie działa u Was zgodnie z przeznaczeniem. Ja mam zamiar kupować od teraz różne żele do higieny intymnej i testować je na buzi. Ten działa zdecydowanie delikatniej, ale równie skutecznie oczyszcza jak tradycyjne produkty do twarzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię długie komentarze - jeśli masz ochotę mi o czymś opowiedzieć, to wal śmiało - zawsze odpisuję i zaglądam również do Ciebie :)