niedziela, 26 lipca 2015

Yves Rocher, odżywka do włosów farbowanych i zniszczonych - o co tyle szumu?

Nigdy nie byłam zwolennikiem niekonwencjonalnej sprzedaży. Avon, Oriflame to nie moja bajka. Dopóki nie dotknę nie przekonam się. Z tego też powodu długo stroniłam od firmy Yves Rocher, która niegdyś była mi dostępna tylko poprzez sprzedaż wysyłkową. W tej chwili pracuję w galerii handlowej i mogę odwiedzać salon firmowy YR praktycznie codziennie. Pewnego dnia skusiłam się polecany przez wiele z Was dwufazowy płyn do demakijażu oczu. Był całkiem niezły, ale za tę cenę zdążyłam znaleźć kilka innych, równie dobrych produktów. Poszłam o krok dalej i korzystając z promocji kupiłam 2 odżywki do włosów: regenerującą oraz do włosów farbowanych. Oto moje spostrzeżenia po 2 miesiącach stosowania.



Yves Rocher Color, odżywka chroniąca blask włosów farbowanych

Odżywka zamknięta jest w plastikowej tubie o pojemności 150ml. Bardzo wygodna i praktyczna, zwłaszcza pod prysznicem. Łatwo się zamyka i po aplikacji wraca do swojego pierwotnego kształtu, czego nie można powiedzieć o odżywkach Garnier. Skierowana jest do osób, które farbują włosy przez co narażone są one na uszkodzenia. W składzie dominuje alkohol cetylowy, olej ze słodkich migdałów i masło shea. Producent wspomina również o obecności wyciągu z głogu, który występuje troszkę dalej.

MOJA OPINIA: Całkiem polubiłam tę odżywkę. Myślę, że powodem tego jest obecność masła shea wysoko w składzie. Wygładza, nawilża i nabłyszcza włosy. Nie powoduje puszczenia i nie obciąża ich. Aspekty ochrony koloru to już według mnie bzdury. Jak za 10 zł ( promocja) to bardzo dobry i przyjemny produkt.


Yves Rocher Repair Nutri,  regenerująco- odbudowująca odżywka do włosów suchych i kręconych

Tubka identyczna jak powyżej. Tym razem będzie o odżywce zdecydowanie cięższej, odżywczej i mocno nawilżającej. Produkt ma postać gęstego kremu, który cechuje niezwykła wydajność. W odróżnieniu od poprzedniej odżywki w swoim składzie najwyżej posiada alkohol cetylowy, olej jojoba i olej ze słodkich migdałów. 

MOJA OPINIA: No niestety, ta kombinacja zdecydowanie nie jest dla mnie. Próbowałam każdego z tych olejków osobno i również nie przynosiły żadnych pozytywnych rezultatów. Nie mniej jednak chciałam wypróbować ten produkt. Nie polecam osobom, które mają w miarę zdrowe, lejące się włosy, suche na końcówkach. 


O co tyle szumu ?

No właśnie nie wiem. Mnie nic te produkty nie urwały. Nawet nie zachęciły mnie, aby wpróbować szampony. Mam zatem do Was prośbę. Napiszcie mi, które kosmetyki Yves Rocher polecacie ;)
Może zmienię zdanie, gdyż na chwilę obecną mogę powiedzieć tylko tyle: takie sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś. Chętnie zajrzę i do Ciebie ;-)