środa, 15 lipca 2015

Nowe odcienie sunny podkładów mineralnych Annabelle Minerals - porównanie z klasyczną wersją


Podkładów AM używam już niemal od  2 lat.  Nie powiem, bo na początku trzeba troszkę poeksperymentować, aby znaleźć swój idealny kolor. Od początku oscylowałam pomiędzy odcieniami beige i golden. W ostateczności zatrzymałam się na golden fair i golden light na lato. Niemniej jednak skusiła mnie nowa paleta kolorów zwana sunny.  Tym sposobem wypróbowałam odcienie fair sunny i light sunny, kierując się poprzednią logiką kolorystyczną.


KOMU DEDYKOWANE SĄ ODCIENIE AM?

Odcienie golden polecane są dla dziewczyn o cerze oliwkowej lub z przewagą żółtych tonów. Ta paletka odcieni zawiera duużo zielonych tonów, co z kolei idealnie kamufluje nawet najgorsze niedoskonałości, bez potrzeby użycia korektora. Choć odcienie golden fair i light znacząco się różnią, to w moim przypadku idealnie pasują do zmieniających się pór roku. W zimę jestem bladożółta, natomiast w lato karmelowa i właśnie dlatego idealnie sprawdzają się na mojej cerze.

cecha charakterystyczna:  odcienie ziemiste, lekko przybrudzone, wpadające w żółte i zielone tony

Dla odcieni beige charakterystyczna jest różowa tonacja, która u mnie uwydatnia wszelkie niedoskonałości. Z drugiej strony podarowałam taki odcień mojej koleżance, która wygląda w nim doskonale. Skusiła się nawet na kupno pełnowartościowego opakowania! Jeżeli macie niebieskie oczy, bezproblemową, w zimę różową a w lato delikatnie brązową skórę to prawdopodobnie odcień dla Was.

cecha charakterystyczna: odcienie wpadające w różowy

Odcienie natural są dla mnie największą tajemnicą. Na początku przygody z minerałami nawet nie wzięłam ich pod uwagę. Podobno to alternatywa dla osób, którym trudno jest wybrać pomiędzy beige a golden. Zgodnie z tym co pisze Mademoiselle Eve, jaśniejsze odcienie w tej palecie wpadają w żółte tony, natomiast ciemniejsze w różowe.

cecha charakterystyczna: brak przewagi tonów żółtych czy różowych, kolor zbalansowany

Odcienie sunny to najnowsza oferta marki AM, która przeważa zdecydowanie żółtymi tonami. Odcienie są jasne, rzekłabym - bardzo jasne. Zamówiłam sobie najciemniejszy z całej paletki i tak jak widać na poniższym zdjęciu, na mojej skórze wygląda bardzo źle. Szkoda, że słoneczne kolorki nie występują w ciemniejszych odcieniach, kto wie, może  przy mojej ciepłej karnacji wyglądałoby to całkiem nieźle. Niemniej jednak narazie pozostaję przy wersji golden.

cecha charakterystyczna: jasne odcienie, żółte tony, słoneczny kolor


Jak widzicie, kolor golden light idealnie stapia się z moją skórą. Sunny light natomist przypomina mi kolor ecru lub cream. Wyglądam w nim  jakbym chorowała na żółtaczkę, w dodatku pomimo wybranej przeze mnie wersji kryjącej, tylko uwydatnia wszelkie niedoskonałości skóry. Niestety nie jest to odpowiednia kolorystyka dla mnie.

PORÓWNANIE WERSJI GOLDEN FAIR I SUNNY FAIR


Jaśniejsze odcienie nie są aż tak rażąco odmienne. Prawdę mówiąc trudno momentami wychwycić różnicę między nimi. Pomimo tego mnie tak samo jak odcień light, sunny fair także nie pasuje.


Dajcie znać, czy wypróbowałyście już najnowszą paletkę odcienie od Annabelle Minerals i jak to właściwie jest z tymi neutralnymi kolorami? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię długie komentarze - jeśli masz ochotę mi o czymś opowiedzieć, to wal śmiało - zawsze odpisuję i zaglądam również do Ciebie :)