sobota, 18 kwietnia 2015

Vita Liberata Skin Care, maska nawilżająca na noc silnie rozświetlająca

Pamiętacie, jak ostatnio pisałam, że LRP Effaclar Duo + strasznie przesuszył mi skórę ?  Z tego też powodu, musiałam intensywnie nawilżać skórę zarówno rano jak i na wieczór. Bardzo łatwo jest znaleźć maski oczyszczające o naturalnym, bogatym składzie. Niestety, z nawilżającymi nie jest już tak łatwo. Vita Liberata prócz klasycznych autobronzerów ma w swojej ofercie głęboko nawilżającą maskę do pielęgnacji twarzy z efektem rozświetlającym. Zdecydowałam się na tę markę głównie ze względu na to jaką politykę prowadzi ,nowoczesne technologie jakie używa oraz absolutnie doskonałe składy. Nazwa Vita Liberata oznacza wolne życie ;) 


Maska rozświetlająca Vita Liberata to produkt, który stosujemy 2x w tygodniu na noc, następnie rano zmywamy bieżącą wodą. Ma bardzo bogaty, naturalny skład, który nie zawiera wyłącznie certyfikowane eko składniki tj.  olej słonecznikowy, wyciąg z jabłek czy  nawet olejek kiwi. Ponadto daje efekt stopniowej, naturalnej i zdrowej opalenizny. Uwaga na brwi ! Warto omijać te okolice, aby przypadkiem nie pofarbować skóry pod włoskami.

Efekt był zdumiewający. Skóra szybko wróciła do dobrej formy i nabrała zdrowego kolorytu, którego mnie baardzo brakuje. Nie mówię, że od razu stałam się opalona niczym z Bułgarii, jednak jak dla mnie, to dobra opcja dla każdego, kto potrzebuje intensywnego nawilżenia, a przy okazji pragną delikatnie poprawić koloryt skóry. Pomimo masła shea  u mnie nie powoduje zapychania ani innych nieprzyjemnych konsekwencji. Pamiętajmy jednak o umiarze, że 2x w tygodniu spokojnie wystarczy.


Kto by się skusił ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś. Chętnie zajrzę i do Ciebie ;-)