poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Pierwsze spotkanie z Yves Rocher. Starcie z legendą - dwufazowy płyn do demakijażu oczu z wyciągiem z bławatka BIO

Aż trudno uwierzyć, ale dopiero po ponad 2 latach blogowania dotarłam do firmy Yves Rocher. Pomimo atrakcyjnych promocji nie ciągnęło mnie do tej marki. Wszystko uległo zmianie pod wpływem wielu bardzo pozytywnych opinii na temat płynu do demakijażu oczu. A oto moja opinia o tym jakże kultowym produkcie.


SKŁAD 

Aqua, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Isohexadecane, Centaurea Cyanus Flower Water, Methylpropanediol, Propylene Glycol, Hexyl Laurate, Sodium Chloride, Magnesium Chloride, Caprylyl/Capryl Glucosid, Methylparaben, Tetrasodium EDTA, Ethylparaben, Potassium Sorbate, CI 61565.

INACZEJ 

woda, emolient, emolient, emolient, ekstrakt z kwiatów chabra bławatka, glikol metylopropanowy, glikol propylenowy, rozpuszczalnik, chlorek sodu ( konsystencja), substancja uzupełniająca pochodzenia mineralnego, glukozyd kaprynowy ( łagodna subst. myjąca), konserwant, sól tetrasodowa kwasu wersenowego ( stabilność kosmetyku), konserwant,  konserwant, barwnik.


DZIAŁANIE
Jak dla mnie skład nie jest powalający, ale też nie najgorszy. Prawdę mówiąc jak na dwufazówkę spodziewałam się lepszego zmywania. Owszem, jest dokładny, nie rozmazuje makijażu i nie podrażnia moich i tak już wrażliwych oczu, jednakże wykonywanie nim demakijażu wymaga poświęcenia więcej czasu niż moją poczciwą Bielendą.  Regularna cena to 24 zł / 125 ml, ja jednak zapłaciłam za niego coś ok. 14 zł. Jak pewnie wiecie przeceny w YR to standard.

PLUSY:
- nie podrażnia
- wysoko w składzie znajduje się ekstrakt z bławatka
- nie występuje olej parfinowy
- dokładnie oczyszcza oczy z resztek makijażu

MINUSY:
- czynność jest mozolna i wymaga więcej czasu niż w przypadku innych, znanych mi dwufazówek
- nawet 14 zł to całkiem dużo jak na płyn do demakijażu oczu


Podsumowując, to nie jest mój hit, ale u mnie ma solidną 4+. Dajcie znać, jak u Was sprawdziła się ta dwufazówka i jaki płyn polecacie od siebie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię długie komentarze - jeśli masz ochotę mi o czymś opowiedzieć, to wal śmiało - zawsze odpisuję i zaglądam również do Ciebie :)