piątek, 20 marca 2015

Mama Mio Lucky Legs, chłodząco - energetyzujący żel nie tylko dla mam.

W mojej pracy głównie stoi się. 12 godzin non stop daje nieźle popalić, zwłaszcza jeśli nie mamy zbyt wygodnego obuwia. Gdy wracam do domu, mam wrażenie, że moje nogi są z waty. Potem przez dłuugie godziny odczuwam pewien dyskomfort, opuchnięcie łydek itp. Na spotkaniu blogerek otrzymałam serum, któremu postanowiłam dać szansę ze względu na bardzo interesujący, naturalny skład. Co prawda skierowane jest dla kobiet w ciąży, jednak nie widzę przeciwwskazań dla osób, które doświadczają innych przeciążeń.



Żel Mio Lucky Legs to lekkie serum, które szybko się wchłania, dając uczucie wyraźnego chłodzenia i ulgi. Skierowany jest do osób z obolałymi i nabrzmiałymi nogami, a także w przypadku spuchniętych stóp. Co ciekawe, producent obiecuje skuteczność w sytuacji zatrzymywania wody w organizmie. Ponadto zwiększa mikrokrążenie, co sprzyja redukcji napięcia w nogach. Ma zapach łudząco podobny do miętowych gum do żucia.

Gdzie nakładać ?  Produkt nadaje się zarówno na stopy, łydki jak i kolana. U mnie nie wywołał żadnych reakcji alergicznych, szczypania itp.

Skład produktu :

v-Tonic - mieszanka olejków eterycznych ( cytrynowego i lawendowego)
Mentol - daje efekt odświeżający i obniża uczucie dyskomfortu w mięsniach
olejek z mięty zielonej  - jak wyżej 
olejek mandarynkowy - redukuje obrzęk, ospokaja, leczy
wyciąg z korzenia imbiru - stymulacja krążenia, źródło przeciwutleniaczy
wyciąg z arniki górskiej - stymulacja krążenia, redukcja obrzęków
wyciąg z rumianku - zmniejsza uczucie dyskomfortu
masło z nasion Murumuru - łagodzi bóle mięśniowe, głębokie nawilżenie
olej kokosowy BIO - właściwości przeciwzapalne, przeciwbakteryjne i lecznicze



Jak sprawdził się u mnie ? Znakomicie ! Fantastyczne uczucie, ogromna ulga i w dodatku szalenie przyjemny, naturalny zapach. Co prawda na tym próbnym ( 30 ml) opakowaniu nie ma składu, jednak polityka firmy Plazanet zakłada unikanie absolutnie wszystkich szkodliwych substancji tj. : PEGi, glikole, parabeny, sls itp.  Seria Mio i Mama Mio nie zawiera także ksenoestrogenów, czyli substancji, które mogą wpłynąć na nasz układ hormonalny i zaburzyć jego gospodarkę. 

A oto jeszcze kilka ciekawych porad, jak dbać o skórę : 

Pełna wersja żelu to 100ml. Produkt jest tak szalenie wydajny, że właściwie mnie wystarczyłoby opakowanie 30 ml. Produkt możecie kupić tutaj


Dajcie znać, co o nim sądzicie ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś. Chętnie zajrzę i do Ciebie ;-)