piątek, 13 lutego 2015

Jak skutecznie wybielić zęby w domu - naturalny sposób.

Przez kilka lat piłam po 2 - 3 kawy z mlekiem i uważałam, że to jest dramat.  Teraz przerzuciłam się na czerwoną herbatę i dopiero teraz wiem,  co to znaczy przebarwienia. Nie mam naturalnie żółtych  zębów i nieskromnie mówiąc są dostatecznie białe.  Co robię, aby utrzymać je w dobrej kondycji?  Przede wszystkim stosuję naturalne i bezpieczne metody wybielania zębów. Oto jedna z nich.



NA CODZIEŃ : pasta wybielająca Himalaya Sparkly White

Nie skłamię,  jeśli powiem, że stosuję ją regularnie od conajmniej pół roku.  Jej doskonałość to zasługa fantastycznego składu ,  w którym znajdziecie m.in  papainę , bromelinę,  wyciąg z łupin migdałów czy ekstrakt z drzewa arakowego,  znanego pod nazwą Miswak. Jest fantastyczna i naprawdę działa,  ale opakowanie jest mniejsze od tych,  które mają tradycyjne pasty (75ml zamiast 125ml) i to trochę mi przeszkadza.  Na szczęście często można natknąć się na promocję 2 w cenie 1. Cena 10-13 zł.



3-4 RAZY W TYGODNIU: pasta na bazie węgla aktywnego

Pewnie każdy kojarzy tabletki na problemy żołądkowe. Ja sprawię, że dzięki nim moje zęby nabiorą blasku i odzyskają dawną biel. Brzmi jak slogan reklamowy, ale to naprawdę działa. Przede wszystkim warto wiedzieć,  co sprawia, że węgiel aktywny wybiera zęby.

Cały widz w jego strukturze. Jest mocno porowata co sprawia, że z łatwością wiąże organiczne związki chemiczne tj. kwasy czy garbniki. Związki garbników znajdują się przede wszystkim w takich napojach jak kawa czy herbata, powodując przebarwienia na płytce zęba.


WARTO WIEDZIEĆ...

1. Węgiel nie wybieli zębów powyżej naturalnego odcienia.
2. Nie usuwa kamienia tylko przebarwienia z płytki
3. Jest w pełni bezpieczny i nie powoduje demineralizacji szkliwa .

PRZEPIS NA PASTĘ WYBIELAJĄCĄ Z WĘGLA AKTYWNEGO

- olej kokosowy
- węgiel aktywny( dostępny nawet w Rossmanie)
- pudełeczko

Wykonanie jest banalnie proste, a w dodatku przyjemne.  Wystarczy tylko zmieszać składniki. W moim przypadku powstała przyjemnie pachnąca, kokosowa papka. Wybrałam ten olej, ponieważ ma miękką i łatwo topiącą się konsystencję. Możecie spróbować na innym, ale prawdę mówiąc nie wiem jak zadziała. Z przykrością muszę Was poinformować, że naprawdę nie mam kiedy zrobić zdjęcia przed. W domu bywam okazyjnie, a o 22 światło nie jest wiarygodne. Musicie mi uwierzyć na słowo, że to naprawdę działa. W internecie znalazłam takie zdjęcie osoby, która korzystała z tej metody:




Skusicie się ? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię długie komentarze - jeśli masz ochotę mi o czymś opowiedzieć, to wal śmiało - zawsze odpisuję i zaglądam również do Ciebie :)