piątek, 30 stycznia 2015

Wygraj zestaw kosmetyków 30.01 - 28.02

Tak na koniec miesiąca, za to że byłam niegrzeczna, rzadko pisałam i mniej czasu poświęcałam blogosferze niż dotychczas, mam dla Was kilka prezentów. Znalazło się tam troszkę kolorówki, ale także kosmetyki pielęgnacyjne. Oto co dokładnie otrzyma jedna z Was :


1. Kula do kąpieli Organique
2. Maseczka oczyszczająca Pierre Rene Medic
3. Ampułki kolagenowe
4. Carmex do ust w słoiczku
5. Lakier do paznokci Vipera
6. Pigment KOBO
7. Próbka LRP kremu matującego


Co wystarczy zrobić ? 

- być obserwatorem mojego bloga Produkt Natury
- polubić mój fanpage Produkt Natury
- dodatkowo udostępnić u siebie baner (2 dodatkowe szanse)



Wzór zgłoszenia :

Obserwuję jako :
Lubię jako:
Baner: link / nie
e-mail :


Powodzenia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś. Chętnie zajrzę i do Ciebie ;-)