niedziela, 18 stycznia 2015

Noworoczne spotkanie blogerek w Sosnowcu - garść nowej wiedzy o produltach naturalnych.

Od dawien dawna miałam zaklepaną sobotę na spotkanie z dziewczynami.   Ceremonia została zaplanowana w barze Plotka w znanym przez całą Polskę mieście - Sosnowcu. Jako że jestem z Zagłebia, do Sosno trafiłam po 40 min jazdy pociągiem. Na miejscu od razu w oczy rzuciła mi się poznana w Krakowie Aja. Na ironię poszłyśmy na zakupy do Hebe i ustawiłyśmy się z Dominiką. Kilka papierosków, dziwnych spojrzeń przechodniów i można iść do baru. Po drodze spotkałyśmy Kasie i Kapryska. Tak zwarta grupą mogłyśmy w miarę bezpiecznie dotrzeć do portu przeznaczenia.



Od tego uroczego shota, chciałabym rozpocząć swoją rozprawę. Dzięki pani Ani z Łowców Trendów ,która okazała się bardzo równą babką, poznałyśmy na własnej skórze smak soku z młodego jęczmienia w połączeniu z sokiem jabłkowym. Jej historia zaciekawiła mnie do tego stopnia, że od tygodnia chodzę pytać zarówno o jęczmień jak i chlorellę.



Zainteresowanie produktami widać gołym okiem. Dziewczyny z uwagą śledziły historię o świadectwach działania obu produktów. Prznam szczerze, że sama byłam jak zahipnotyzowana.



Debiut wśród blogerek zaliczył także Jurek, niezależny przedstawicielfirmy LR Health & Beauty Systems , tutaj znajdziecie katalog z produktami firmy.



A tak wyglądała nasza radość po otrzymaniu upominków ! w rolach głównych :

1. Agnieszka agnieszkanet.blogspot.com
2. Karolina fashionak-sklep.blogspot.com

3. Kasia kasias1980.blogspot.com
4. Alicja poradnikbezradnik.blogspot.com
5. Kasia hutosia.blogspot.com
6. Dominika kosmetykowyswiat.blogspot.com
7. Karolina biszkopcik86.blogspot.com
8. Aja rarityikosmetyki.blogspot.com
9. Asia todaytommorowforeverbeauty.blogspot.com
10. Sandi http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com
11.  I ja

Buziaki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię długie komentarze - jeśli masz ochotę mi o czymś opowiedzieć, to wal śmiało - zawsze odpisuję i zaglądam również do Ciebie :)