poniedziałek, 12 stycznia 2015

Baza do maseczek peel off - gadżet czy niezbędnik ?

Pamiętacie jak w święta chwaliłam się zamówieniem ze ZSK ? Z resztą od dawien dawna po głowie chodziło mi zamówienie czegoś, co miało nieco uszczuplić moje zapasy kosmetyczne. W tym celu zakupiłam bazę, do której można dosypać i dolać praktycznie wszystko i dzięki temu uzyskać niepowtarzalną maskę własnej receptury. Nie ukrywam, że posiadam kilka glinek, których nie mam czasu nakładać i mozolnie zmywać. Maska typu peel off miała uprościć to zadanie i jedynie "zdjąć" zużyty produkt. Cóż, czas na ocenę tego, jak wygląda rzeczywistość.


Maska peel off składa się z :
  • ziemi okrzemkowej - źródło łatwo przyswajalnego krzemu, który działa przeciwtrądzikowo, wzmacnia naczynia krwionośne, ujędrnia, ma delikatne właściwości peelingujace - usuwanie martwych komórek skóry, wspomaga leczenie ran. 
  • alginatu - odpowiada za żelowanie maseczki, pozyskiwany jest ze ścianek komórek algowych.
Co ciekawe, maska może być stosowania samodzielnie lub z innymi składnikami w stosunku 3:1 ( 3 łyżeczki maski , 1 wybranej substancji). Przed zakupem niespecjalnie zainteresowałam się, no bo i skąd, skoro to tak mało popularny produkt, z jakimiż to substancjami łączy się najlepiej. Doświadczenie samo mnie nauczyło, przy okazji marnując sporą ilość na nieudane eksperymenty. ZSK nie opisało jakoś szczegółowo przykładowych substancji, zatem zadanie było nieco utrudnione.


Jak działa i czy opłaca się ją kupić ? 
Cóż, ja zakupiłam ten produkt z myślą o oszczędzaniu a nie wydawaniu kolejnych drogocennych monet. Niestety maska nie łączy się z glinkami ( robi straszne grudy i nie zasycha) oraz sproszkowanymi liśćmi Neem. Odziwo świetnie spisała się w przypadku sproszkowanych liści róży, cynamonu, peelingu enzymatycznego oraz kurkumy. Nie radzę mieszać jej pędzelkiem, gdyż ekstremalnie szybko zasycha, tworząc niezmywalną żelową konsystencję na narzędziach.  Sam efekt jest bardzo przyjemny i zadowalający. Nic mi nie urwało, nie jestem zachwycona, ale przynajmniej zadowolona. Myślę, że za 100 lat znowu ją kupię, jednak narazie skupię się na zużyciu bieżących produktów. Polecam osobom, które nie chcą babrać się w zmywalnych maseczkach i chcieliby po prostu raz dwa oczyścić lub odświeżyć twarz.

ZSK - 5,90 zł / 15g
e-naturalne - 10.30 zł / 30g ( podobny produkt)
EcoSpa - 10,90 zł / 30g ( podobny produkt) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię długie komentarze - jeśli masz ochotę mi o czymś opowiedzieć, to wal śmiało - zawsze odpisuję i zaglądam również do Ciebie :)