piątek, 19 grudnia 2014

Prezent dla siebie, czyli wielkie półproduktowe zakupy na ZSK - co z tego będzie ?

Chyba po raz pierwszy tak bardzo cieszy mnie przerwa świąteczna. Jestem tak strasznie zalatana, że tylko z doskoku zaglądałam na Wasze blogi. Już nie wspomnę nawet o pomysłach i realizacji bardziej merytorycznych postów. Mimo wszystko postanowiłam sobie nieco wynagrodzić ten „stracony” czas i niewielką część wypłaty przechulałam na..półprodukty. Zobaczcie, co ciekawego z tego będzie !


# baza do maseczek peel- off
Mam głęboką nadzieję, że ta baza się sprawdzi i w ten sposób wykorzystam zgromadzone zapasy sypkich maseczek. Nie bardzo mam czas i trochę mi się już nie chce co tydzień nakładać glinki a potem męczyć się z ich zmywaniem. Ten produkt powinien znacznie ułatwić mi zadanie, o  !
#FEOG – konserwant
Długo zbierałam się z zakupem tego półproduktu. No cóż, potrzebuję by moje toniki kwasowe wytrzymywały dłużej niż 2 tygodnie.. Jeszcze nie mam koncepcji ani proporcji co do jego wykorzystania, lecz wszystko wyjdzie w praniu i chyba potrzebuję konsultacji innej blogerki J
# zatężony 10x wyciąg z aloesu
Potrzebny do bezalkoholowego toniku z kwasami BHA. Od siebie polecam wykonanie domowego żelu aloesowego z użyciem właśnie tego składnikaJ
# kwas mlekowy 80%
Kwas, którego boję się najbardziej. Za mną migdał i glikol, ale mlekowy przeraża mnie do tego stopnia, że nawet niewielka ilość, która jest mi potrzebna do toniku BHA lekko mnie odstręcza. Będzie wysyp, oj będzie..
#wodorowęglan sodu
Substancja do toniku z kwasem BHA
#flawanony mięty
Nie mam pojęcia co to jest, ZSK dorzuciło w gratisie. Podobno wspomaga proces syntezy hormonu szczęścia ! Łagodzi podrażnienia i hamuje jego objawy. Dobry drag, zobaczymy co z tego będzie.
# czerwona glinka
Nie chciałam tego kupować ! Zamawiałam parę rzeczy koleżance i niechcący kliknęłam dwa razy. No cóż, dobry półprodukt, ale po co mi tego tyle...
# spirulina i olej tamanu
To również nie należy do mnie. Cieszę się, że osoby z poza blogosfery chcą poznawać tego typu substancje i napewno jeśli u niej się sprawdzi, sama zakupię i dam Wam znać z czym to się je.

I to by było na tyle Moi Drodzy !
A co Wy kupiliście sobie na Gwiazdkę ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś. Chętnie zajrzę i do Ciebie ;-)