sobota, 8 listopada 2014

Wygraj kwas migdałowy i masło shea ! | Wyniki poprzedniego rozdania.

Na wstępie pragnę podziękować wszystkim, którzy tak ochoczo przeskoczyli na mój blog naturalny. Już nie raz tłumaczyłam, że celem było prowadzenie klarownej przestrzeni, w której każdy czytelnik wie, czego szukać. Aby Was nieco wynagrodzić, przygotowałam kolejne naturalne rozdanie. Do wygrania nowe opakowanie kwasu migdałowego oraz nierafinowane masło shea marki Cosmo Spa.  


CO ZROBIĆ ?
Warunek konieczny :
- obserwowanie bloga Produkt Natury
- polubienie fp bloga Produkt Natury
- zostawić swój adres e-mail

Warunek dodatkowy :
- udostępnić baner / na fb ( 2 losy )
- polubić fanpage Cosmo Spa ( 1 los )

Obserwuję jako:
Lubię na FB jako :
Mój adres e-mail:
Baner/ udost:  link/ NIE
Lubię fp Cosmo Spa : link/ NIE


A oto zwyciężczyni poprzedniego konkursu. Już do Ciebie piszę mejla w sprawie adresu do wysyłki. Gratuluję !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię długie komentarze - jeśli masz ochotę mi o czymś opowiedzieć, to wal śmiało - zawsze odpisuję i zaglądam również do Ciebie :)