niedziela, 23 listopada 2014

Moja lista zakupów z okazji dnia darmowej dostawy - jak się bawić, to się bawić .


Pomimo, że jestem na świeżo po spotkaniu blogerek w Krakowie, ułożyłam sobie listę rzeczy, które muszę kupić. Nie znajdziecie tutaj drogeryjnych produktów, czy eko kosmetyków. Wszystko skupia się na własnej produkcji.  Dzień Darmowej Dostawy to świetna okazja, żeby trochę poszaleć i zamówić więcej niż zazwyczaj. Moim targetem są strony zrób sobie krem i e-naturalne. Mam nadzieję, że do tej pory ta wąska lista nie ulegnie zmianie i na ostatnią chwilę nie dorzucę czegoś jeszcze. 

Baza do maseczek peel- off. Kiedyś dostałam próbkę fantastycznej maseczki algowej w formie peel off. Czemu by nie zrobić takiej samemu ?  Za 30 g na stronie ZSK trzeba zapłacić 9,90 zł. Zobaczymy, na ile zabiegów wystarczy to cudeńko i czy aplikacja będzie przyjemniejsza. 


Konserwanty i paski lakmusowe. Już chyba domyślacie się, co to będzie. Oczywiście chodzi o toniki z kwasami, którym koniecznie trzeba nadawać odpowiednie pH. Po raz pierwszy wypróbuję jak to jest z konserwantem i czy jakoś wpływa na działanie produktu. Jestem już zmęczona tym, że co 2 tygodnie muszę kręcić nową butelkę. Jeśli chodzi o paski lakmusowe, to również powinnam zainwestować w duże opakowanie, które wystarczy na dłużej. 


Primer pod makijaż - kolorówka. Przeczytałam o nim po raz pierwszy u Arsenic. Tak zachwalała, że jestem zmotywowana do jego kupna. Mój podkład i tak jako tako wytrzymuje, jednak jestem bardzo ciekawa, jak wpływa na przetłuszczanie i ochronę przed zimnem.


Sprzęt laboratoryjny. W domu mam zlewkę tylko 50 ml, a tu się okazuje, że coraz częściej potrzebuję zdecydowanie większych ilości. Niby taki banał, ale jednak trzeba zapłacić. 

Jak widzicie moje zakupy nie są porywające, ale bardzo użyteczne. Nawet zaprzestałam pisania postów dotyczących denka, bo po prostu mało tego wszystkiego zużywam dzięki własnej produkcji. Pochwalcie się co Wy macie zamiar kupić w dniu Darmowej Dostawy ! J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś. Chętnie zajrzę i do Ciebie ;-)