poniedziałek, 13 października 2014

Największe odkrycie kosmetyczne : Lekki krem głęboko nawilżający MADARA

Jak dotąd jedynym moim skojarzeniem z Litwą była  Inwokacja z Pana Tadeusza. Wszystko zmieniło się od momentu, gdy zapoznałam się z ofertą marka MADARA ecoCosmetics . Jest to seria produktów organicznych do pielęgnacji skóry wytwarzanych z aktywnych składników ziół i kwiatów zbieranych w rejonie Bałtyku. Wszystkie kosmetyki są certyfikowane przez ECOCERT. Co przede wszystkim wyróżnia tę markę ? Zobaczcie. 


WYJĄTKOWY SKŁAD
Każdy, kto posiada mieszaną i problematyczną skórę wie, jak trudno jest dobrać krem, który nie będzie zapychał, uczulał i prowokował przetłuszczania. Jeśli mam do wyboru potencjalnie szkodliwy składnik a nieużywanie żadnego kremu, wybieram tę drugą opcję.  Zajmijmy się jednak kosmetykiem, którym jestem wprost oczarowana. Kompozycja składników jest bardzo dobra, bez substancji potencjalnie zapychających, zatem pozwala zadbać o prawidłowy poziom nawilżenia. 

SKŁAD: Aqua, Rosa Damascena Water, Alcohol, Glycerin, Simmondsia Chinensis, Helianthus Annuus (Oil), Trifolium, Pratense Rubus, Idaeus Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima, Dicaprylyl Carbonate, Cetearyl Glucoside, Tillia Cordata, Artemisa Vulgaris, Lecitin Betain(-e), Stearic Acid, Titanium Dioxide (CI 77891), Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Xantan Gum, Sodium Hyaluronate, Mica (CI 77019), Lactic Acid, Aroma, Citral, Limonene, Linalool, Sodium phytate, Palmitic Acid

SKŁ. AKTYWNE: róża, olej słonecznikowy, czerwona koniczyna, maliny, kwiat lipy, awokoado, bylica

Produkt wegański, bez orzechów, bez glutenu, nie testowany na zwierzętach,
naturalny i organiczny certyfikowany przez ECOCERT.


KONSYSTENCJA I ZAPACH
Pachnie jak koniczynka. Zapach jest  naturalny, rzeźki i przyjemny. Starałam się na zdjęciach pokazać Wam konsystencję tego kremu. Jest lekko wodnista, bardzo lekka i w niczym nie przypomina tradycyjnego kremu. Szybko się wchłania pozostawiając skórę matową, ale jednocześnie lekką poświatę rozświetlającą zmęczoną buźkę. Co ważne, nie da się przesadzić z tym kremem. Obojętnie ile nałożycie i tak wszystko ładnie się wchłonie.


DZIAŁANIE NA SKÓRZE TRĄDZIKOWEJ
Wydaje mi się, że pisanie z tej perspektywy bardzo ułatwia sprawę. Co prawda produkt zalecany jest dla cery normalnej oraz mieszanej, ale wiadomo trądzikowa, to także zazwyczaj mieszana. Krem nakładam codziennie rano oraz od czasu do czasu na noc. Świetnie regeneruje i uspokaja moją skórę po kuracji kwasami czy toniku oczarowym. Nie narzekam na suche skórki, podkład mineralny świetnie się trzyma.  Moja opinia jest jednoznaczna : jak dotąd nie spotkałam lepszego kremu nawilżającego. Nie mam zamiaru go zmieniać i z pewnością sprawdzi się u mnie także zimą pomimo tego, że ma lekką konsystencję.

Cena za opakowanie 50 ml wynosi 118,90 zł tutaj. Wiem, że to zaporowa kwota, ale biorąc pod uwagę wydajność i jakość warto. Jeżeli ktoś ma problemy i ciężko mu dobrać odpowiedni krem albo tak jak ja, jest ekomaniaczką to powinien koniecznie spróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś. Chętnie zajrzę i do Ciebie ;-)