czwartek, 18 września 2014

Jaki peeling do twarzy ? Co zrobić, jeśli enzymatyczny jest za słaby a gruboziarnistego nie możesz.

Teoretycznie to niemożliwe, ale wiele osób narzeka, że peelingi enzymatyczne u nich nie działają. Prawda jest taka, że ciężko znaleźć odpowiedni dla swojej skóry. Ja próbowałam  kilka i tylko niektóre śmiało mogę polecić. Dziś  powiem Wam o kosmetyku naturalnym, który odkryłam zaledwie miesiąc temu. Okazało się, że ma niesamowicie wszechstronne zastosowanie. Najciekawsze z nich to mycie twarzy oraz zastępca peelingu enzymatycznego.


CZARNE MYDŁO – SAVON NOIR
Tak, to ten produkt jest od niedawna moim ulubieńcem. Warto jednak zwrócić uwagę, że jest to produkt w 100% naturalny i należy dbać o jego higienę. Myjemy rączki przed zastosowaniem i tuż po użyciu szczelnie zamykamy. Podobno pod wpływem różnych brudów zmienia swoje działanie. Spodziewałam się, że opakowanie będzie mniejsze, tymczasem okazało się, że to całkiem spore pudełeczko, a termin ważności krótki. I dobrze, w końcu to naturalna sprawa !


 JAK MYĆ TWARZ CZARNYM MYDŁEM ?
To bardzo proste. Weź odrobinę tej złocisto-brązowej mazi i rozsmaruj na lekko zwilżonej twarzy. Natychmiast wytworzy się przyjemnie myjąca pianka. Uwaga na oczy, bo może poszczypać J

JAK WYKONAĆ PEELING ?
Na oczyszczoną uprzednio skórę nałóż cienką warstwę czarnego mydła. Zostaw na 5 minut a następnie dokładnie zmyj. Nieoceniona w tej sytuacji okazuje się być gąbeczka z Rossmana. Minuta i po robocie. 

PODSUMOWANIE :
Czarne mydło to produkt w 100% naturalny wytwarzany z oliwy z oliwek. Od teraz nie może go zabraknąć w mojej pielęgnacji. Skutecznie usuwa suche skórki, odświeża skórę i z powodzeniem sprawdza się przy trądziku. Za opakowanie 100 ml możecie zapłacić 15,50 zł w sklepie Etnobazar.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś. Chętnie zajrzę i do Ciebie ;-)